Sunday, April 24, 2011

This is what we call friend

I really treat u as my friend
Should I say I treated u as a my good friend
我真的真的把你当成朋友,所以对你的期许较高
我把你当成妹妹般,对你不好吗?
不好的话,我告诉你,你早就被骂得狗血淋头了!
就是因为我把你当成close friend, 我并不介意你有时的“不客气
因为我发现你对我的好
我、会关心
所以我也掏心掏肺的对你*要不然我会愧疚
现在很好呀!我终于知道朋友是这样做的
你知道这件事,好,就算你不当我是好朋友
身为朋友,你竟然不提点我
万一,我沦陷了,以我的个性你觉得我会不会哭死
我生气,因为你不把我当朋友
我生气,因为你没有顾虑到我的感受
我能告诉你,你们两个既然利用/耍我,就应该承受后果
我不会把你们当朋友了
我对你是无尽的失望,前几天我一直在想“我对你不好吗?为什么你要酱对我?
我会吸取教训,无须对人人都那么好的
讽刺地说一句谢谢你

faker,
your "true", "seriously", "really" become valueless now *unreliable
oops.. sry. u're not enough qualification U make me feel that u're DISGUSTING now.. ewwwwwwwhh
yucks!! stay away from me. disgusted.
As a friend, I'll try to treat every1 good included u as well
But u try to harm me,
Thank GOD that u're imperfect, hmm.. r u imperfect? yes, but more than that, u're SUCKS

1 comment:

Anonymous said...

BITCH FUCK YOU!